Висновки та результати

СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНИМИ ПОТОКАМИ В ЗНЗ ЗАСОБАМИ GOOGLE-ДИСКУ

Висновки та результати впровадження інноваційної розробки в діяльність ЕЗОШ№2


Інноваційна розробка “Створення системи управління інформаційними потоками в ЗНЗ засобами Google-диску” впроваджена  у практику Енергодарської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.№2 , починаючи з січня 2015 року.
Загальне керівництво по впровадженню інновації взяв на себе директор школи Воробйов Л.М. За допомогою Goоgle-диску  керівник школи створив свій персональний віртуальний кабінет. Знаходячись віддалено від свого робочого місця, він може отримати будь-яку оперативну  інформацію про діяльність школи, не відволікаючи від роботи своїх заступників, а саме:
- про кількість комп’ютерної техніки, її інвентарні номери, характеристики, стан, якість, ступінь зносу, розміщення, під’єднання до мережі інтернет;
- про рівень базових навичок з ІКТ кожного працівника; наявність їх сертифікатів про навчання в галузі ІКТ; участь та її результативність у професійних конкурсах, виставках, конференціях; результати атестації; про  візитки вчителів на ЗапоВікі, звернутись до вчителя через персональне електронне листування;
- про рівень навчальних досягнень учнів з предметів по персоналіях;
- про рівень навчальних досягнень учнів  з предметів по вчителях;
- може віддалено редагувати проекти наказів та інших документів;
- отримує  інформацію про відвідування учнями навчальних занять;
-може переглянути листи здоров’я кожного класу;
- переглянути оперативні плани на тиждень  своїх заступників;
-дізнатись про завантаженість кабінетів “Інформатики та інформаційних технологій навчання”;
- проконтролювати графіки проведення контрольних робіт на предмет відповідності санітарним нормам.
Заступники директора з навчально-виховної роботи побудували свою мережеву комунікацію  з вчителями  за допомогою блогів:
  • Савіна  М.В., заступник директора з НВР , блог “Віртуальна вчительська”
  • Невтира О.М., заступник директора з НВР , блог “Віртуальний методичний кабінет”


Результати впровадження інновації в ЕЗОШ№2 презентувалися на методичних заходах шкільного, міського та обласного рівнів:


З тематики даної інноваційної розробки було опубліковано статті:

  • Ласкова Н.О. “Управління інформаційними потоками за умов функціонування шкільної інформаційної служби” у журналі “Управління школою”  №10-12 за 2015 р. ,  С. 87-92;
  • Ласкова Н.О.“Єдиний інформаційний  освітній простір. Методичний супровід становлення та розвитку інформаційного освітнього простору системи освіти міста” у журналі “Методист” №3 за    2016 р., С. 3-6;
  • Ласкова Н.О.Шляхи реалізації мережевої взаємодії членів шкільної інформаційної служби”    у журналі “Управління школою” №4-6 за 2016р., С. 65-69.
  • Воробйов Л.М. “Упровадження хмарних технологій в управлінську діяльність керівника навчального закладу” у журналі “Управління школою” №4-6 за 2016 р.  С. 59-64;
  • Невтира О.М. Віртуальний методичний кабінет” у журналі “Управління школою” №4-6 за 2016 р. С. 70-71 ;
  • Савіна М.В. Віртуальна учительська як засіб мережевої взаємодії адміністрації та вчителів” у журналі “Управління школою” №4-6 за 2016 р., С.  72-73.


Практичний досвід роботи адміністрації ЕЗОШ№2 з інформаційними потоками засобами Google-диску   поступово набуває розповсюдження в установах освіти м. Енергодара та Запорізької області. Так, починаючи з лютого 2016 р.,  мережевий документообмін успішно здійснюється між Науково-методичним центром управління освіти (Букреєва С.М., директор центру), загальноосвітніми, дошкільними та позашкільними навчальними закладами м. Енергодара. Досвід електронного документообміну започатковано адміністрацією Балабинського НВК "Престиж".

Подолання інформаційного хаосу у школі: міф чи реальність?
Сьогодні в  ЕЗОШ № 2 м. Енергодара накопичився досвід практичної роботи, спрямований на розв’язання проблеми  інформаційного хаосу, який спричиняють зовнішні і внутрішні інформаційні потоки. Застосування Google-диску та  безкоштовних сервісів хмарного провайдера Google поступово вирішує проблему мережевої взаємодії учасників навчально-виховного процесу, що в значній мірі зберігає час вчителів при підготовці різноманітних звітів та інформацій. Процес управління у школі стає прозорим і відкритим для діалогу; навички вчителів з ІКТ, отримані під час навчання на тренінгах, набувають практичної значущості. Нарешті, вивільняється час, щоб подумати над тим, як створити простір морального клімату “учитель-учень”, який, незалежно від стрімкості розвитку технологій, має залишатися вічно значущим для навчання та виховання  майбутніх поколінь.

Отже, подолати інформаційний хаос у школі цілком можливо! Головне, щоб цього хотіли і вміли керівник школи та його команда. А всю рутинну роботу заберуть на себе ІКТ-технології, у данному випадку Google-диск.

Комментариев нет:

Отправить комментарий